カルガリー掲示板 (フリー) - No.37574

掲載内容により損害を被った場合、当サイトでは一切の責任を負いません。 掲載内容の信憑性等の判断は自己責任で。 当掲示板をご利用の方は、 利用規約に同意したとみなします。 問題のある投稿を見つけた場合やご意見ご要望は、 address までご連絡を。 最近の管理内容は、管理報告をご参照ください。
カルガリー フリー

典型的なカルガリーにいる白人男性のKijiji 言語交換ad 例その1

(カルガリー) 2016-09-17 01:10:59
本トピックは、返信停止または返信可能期間終了のため返信・メール送信はできません。

http://www.kijiji.ca/v-classes-lessons/calgary/japanese-english-language-exchange/1199022393?enableSearchNavigationFlag=true

しかもこの白人男性、もう妻がいるらしい。。。adultery at its finest.

Date Listed 13-Sep-16
Price
Free
Address Calgary, AB T3A5E9
View map
I have lived in Japan for a total of five years but have not had much opportunity to keep up my Japanese speaking skills over the years. I would like to practice at an advanced level of Japanese with conversation geared toward more intellectual topics. I am a serious student and want to advance my skills before I apply my language ability into a new career. My background is in petroleum geology and business.

What I can do for you:
I will easily identify your strengths and weaknesses and will give you advice in improving your speaking and writing abilities. I will help you progress and discover the best version of yourself in English.

Important things to note:
I do not have any ulterior motives to the language exchange. Naturally, a friendship will develop over time if we are helping each other, but I am already in a loving relationship and take much joy in family life. Everything I do, I do it for my family.

My interests outside of study include hiking and marksmanship. If you feel like participating in either of these activities while practicing language exchange, it is fine with me. I can show you places in the Rocky Mountains that few people know about. Like I said, my background is in geology so this is what I specialize in.

It does not matter to me if you are male or female, rich or poor, beautiful or not. This is not the point of the language exchange. I do not judge you except by the behavior that I witness. People will receive my respect and clear communication at all times. I expect the same from you and a willingness to learn. The relationship will be mutually beneficial, mature in nature and without games. Direct communication works best with me.

Meetings will only take place in public places, or through telephone or Skype. Located in Edgemont, Calgary NW.

Thank-you for reading this posting.
Visits: 123

返信‐1 (トロント) 2016-09-17 01:17

不倫は別に普通のことなので、今更何を!
股ホリにきたらこういった白人に股を提供して、股が擦り切れてきたころにルーザー白人に捕まるのが普通じゃないですか?

JA、DA,DO、CH、JI、ER
なんかトロントでも有名ですよ。犬のようにやりたいだけです。

返信‐2 (トロント) 2016-09-17 01:24

私はすでに結婚していて家族を大事にしている、相手は男でも女でもかまわない
会うのは公共の場所だけっていう広告のどこが浮気なの?
意味不明

返信‐3 (トロント) 2016-09-17 01:33

そういってトロントにも日系文化センターに誘い出して、帰りは送るといって送ってもらいうっかり家にあげたらパックンって人がたくさんいるでしょう。
あんまり信用しないほうが身のため。

返信‐4 (トロント) 2016-09-17 01:35

いつもの返信1はなんでそんなに詳しいの? 自分が元股ホリで今悲惨だから私みたいになるなよって言ってんの?

返信‐5 (トロント) 2016-09-17 01:40

返信1=3はタックスヘブンだろ。
エッチな妄想で頭がいっぱいになる精神の病気なんだよ。

返信‐6 (トロント) 2016-09-17 01:41

私は性格が悪いからそういうのには引っかかりません。
性格がよくて素直で田舎から楽しくワーホリに出てきた股ホリの子の愚痴を聞くのはもうたくさんです。

子供おろした。奥さんがいた。離婚して日本に帰る、仕事がなくて子供の面倒もみれない。病気になってもどうしていいかわからない。難病がみつかり手遅れでした。
もう不幸になりにワーホリに来る人をみていられない。

返信‐7 (トロント) 2016-09-17 01:43

本当にかわいそうだと思って同情してたら股ホリなんて侮蔑的なことを言うわけないよね。タックスヘブンはそういう「典型的不幸な日本女性」を頭で妄想してオナニーするのが日課なんだろ?ゲスだね。

返信‐8 (トロント) 2016-09-17 01:47

残念ですが、興味が完全にない女性はひっかかりません。
引っかかるの人は正直ボーイフレンドができてもいいかなと多少は探している人です。股ホリといわれてもしかたがないですよ。悪いことではないです。
で、こっちでそういう子を食い物にする人はたくさんいます。
ほとんど妻帯者です。ひどいのは結婚が白人の子と決まっていて、最後にやり納めにやりまくっていたなんています。
もちろん永住権をちらつかせながら。

返信‐9 (トロント) 2016-09-17 01:52

普通に人間て生きてたらセックスするもんだけど、股ホリっていうのが意味わからん。
セックスしてる学生は股学生で、セックスしてる夫婦は股夫婦、セックスしてる会社員は股会社員??股ホリって言ってるやつはセックスする機会がなくてセックスが特別なこととでも思ってるのか?成人してセックスしてない奴の方が少数派だろ。

返信‐10 (トロント) 2016-09-17 01:56

職業を結婚のスティタスを詐称して1年でかえるしかない制度を利用してワーホリを食い物にするのはどうかと、しかも永住権とはどいつもこいつも口ではいわないけどチラつかせて、しかも大体の奴は貧乏で、子供ができればポイ、めんどくさくなったら口をきかないでポイ。
日本人女性は南極1号ではないです。人間です。

返信‐11 (トロント) 2016-09-17 02:04

白人だけだとフェアではないから書いとくけど、日系人で大きい犬飼ってるやつ要注意です。

返信‐12 (トロント) 2016-09-17 02:40

トピ主はどういう根拠でこの投稿をした男性が不倫を求めていると思ってるの?
なぜこの男性が白人かどうか分かるの?
この投稿だけじゃわからないと思うけど。
自分が引っ掛かったの?